Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2016

Δημοσιεύθηκε η πρόσκληση για το 7ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας



Το 7ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας (www.digifest.info) θα διεξαχθεί στην Πάτρα για την Π.Ε. Αχαΐας, Τετάρτη 26, Πέμπτη 27, Παρασκευή 28 και Σάββατο 29 Απριλίου 2017
στο κτηριακό συγκρότημα του 3ου ΓΕΛ Πατρών - 3ου ΕΠΑΛ Πατρών, π α ρ ά λ λ η λ α στο διάστημα από 26/04/2017 έως 29/04/2017 σε, Ηράκλειο, Άγιο Νικόλαο, Αγρίνιο, Ιωάννινα, Καβάλα, Καλαμάτα, Κέρκυρα, Κομοτηνή, Λάρισα, Μυτιλήνη, Πάτρα, Πύργο Ηλείας, Σύρο, Τρίκαλα, Φλώρινα και Χανιά και σε όσες ακόμα πόλεις δηλώσουν συμμετοχή  ενώ την Παρασκευή 28 Απριλίου θα υπάρξει διασύνδεση όλων των πόλεων μεταξύ τους μέσω τηλεδιάσκεψης.

Στα πλαίσια του μαθητικού φεστιβάλ δίνεται η ευκαιρία να παρουσιαστούν έργα ψηφιακής δημιουργίας, τα οποία δημιουργήθηκαν στα μαθήματα Πληροφορικής όλων των βαθμίδων (Δημοτικό, Γυμνάσιο, Γενικό και Επαγγελματικό Λύκειο), στο μάθημα Ερευνητικές Εργασίες (Project) των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ και στο μάθημα Ειδική Θεματική Δραστηριότητα (ΕΘΔ) των ΕΠΑΛ.
Επίσης μπορούν να παρουσιασθούν και έργα τα οποία δημιουργήθηκαν στα πλαίσια  σχολικών δραστηριοτήτων (Περιβαλλοντικά, Πολιτιστικά, Αγωγής Υγείας κ.α.) ή από διαθεματικό/διεπιστημονικό σχέδιο συνεργασίας μεταξύ του μαθήματος της Πληροφορικής και άλλων μαθημάτων.

Η συγκεκριμένη μαθητική συνάντηση δίνει την ευκαιρία:
α)     να αναδεικνύεται η δημιουργικότητα των μαθητών μέσα από εργασίες που εκπονούνται με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών της Πληροφορικής και όχι μόνο.
β) να παρουσιάζονται οι εργασίας που εκπονήθηκαν σε συμμαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και την ευρύτερη κοινωνία,
γ)     να υπάρχει ενημέρωση και διάδοση των μαθησιακών δραστηριοτήτων, οι οποίες καλλιεργούν τη δημιουργικότητα και την ολόπλευρη μάθηση, μέσω των σχεδίων εργασίας και της επίλυσης πρακτικών προβλημάτων και
δ)     να συμβάλλει στην επικοινωνία των μελών της σχολικής κοινότητας (μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς) μεταξύ τους και την ευρύτερη κοινωνία.

Το Μαθητικό Φεστιβάλ δεν έχει διαγωνιστικό χαρακτήρα, στοχεύει στο να δίνει κίνητρο για την ανάπτυξη της δημιουργικότητας των μαθητών γι’ αυτό και βραβεύει την κάθε συμμετοχή.