Σάββατο, 17 Δεκεμβρίου 2016

Κατασκευάζοντας μια αντιπροσωπευτική εικόνα

Το εργαλείο που επιλέξαμε για την κατασκευή  μιας αντιπροσωπευτικής εικόνας της ομάδας μας, που θα χρησιμοποιήσουμε στο 7ο μαθητικό φεστιβάλ ψηφιακής δημιουργίας ήταν το gimp2, ένα ελεύθερο λογισμικό/ λογισμικό ανοιχτού κώδικα (ΕΛ/ΛΑΚ).
Το περιεχόμενο της εικόνας το αποφασίσαμε μετά από συζήτηση στην ολομέλεια και αποτελείται από την ρομποτική κατασκευή με κάποια πλακίδια-εντολές στο πίσω μέρος.


Για τον σκοπό αυτό τραβήξαμε μία φωτογραφία, αντικαταστήσαμε το υπόβαθρο που δεν μας άρεσε με ένα ενιαίο γαλάζιο χρώμα, πήραμε τα πλακίδια-εντολές που ταιριάζανε αισθητικά τα βάλαμε επάνω στο  χρώμα, και το ρομπότ μπροστά απ' όλα

Δεν υπάρχουν σχόλια: